Cookies na stránkách PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

„Lidé jsou Váš největší kapitál.“ P. F. Drucker

profimen@profimen.cz, +420+420 495 512 582

ÚVOD DO HR MARKETINGU NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

HR Marketing a sociální sítě

  Zajímá vás HR i digitální marketing a nikdy vás nenapadlo, že by se to dalo skloubit?
  Rádi byste se dozvěděli, jak lze aplikovat online nástroje v HR?
  Na jaké sociální sítě se zaměříme?
  • Linkedin • Facebook • Twitter • Instagram 

  • Kategorie:Nabídka vzdělávání
  • Značka: HR MARK
  • Obor: Školení, trénink, vzdělávání, Personalistika a lidské zdroje, Marketing, reklama, public relations
  • Region: Pardubický kraj, Královéhradecký kraj
  • Místo: Hradec Králové
  • Charakteristika kurzu: jednodenní seminář pro maximálně 12 osob
  • Cenové podmínky: 2.990 Kč bez DPH
  • Časový rozsah: 1 den
  • Způsob realizace: v době 9:00 - 16:00, prezence od 8:30
  • Stav: další termín konání bude upřesněn, dle zájmu

Řešíte otázky jak na HR marketing?

Například:

  1. Víte si rady jak vytvořit správnou strategii pro digitální prostředí v HR MARKETINGU ?
  2. Jak správně uchopit sociální média HR marketingu?
  3. Jak se efektivně zviditelnit v online prostředí na sociálních sítích?
  4. Jak zvolit klíčové parametry pro následné vyhodnocení?
  5. Přijdou vám matoucí zkratky CTR, PPC, CTA, CPM, CRO, UX, GA, RTB, atd.?
  6. Potřebujete se zorientovat a zjistit, jaké možnosti digitální marketing pro HR nabízí?

    Na tomto semináři se dozvíte odpovědi na všechny tyto otázky!

  7. Jak vypadá české online prostředí a jeho uživatel – online uživatel v ČR
    Jaké možnosti komunikace nám digitální marketing nabízí – online média / reklama
    Sociální média – aktuální stav v ČR, možnosti cílení
    Jaké jsou možnosti, jaký je správný postup – User Experience / Webdesign
    Jak se zviditelnit tam, kde lidé hledají – SEO & SEM
    Jak fungují PPC systémy, jak efektivně plánovat a vyhodnotit vaše kampaně – PPC
    Jak měřit svůj web, na co se dívat, co má a nemá smysl – webová analytika
    Aktuální trendy a očekávaný vývoj – co nám přinese blízká budoucnost, na co se zaměřit
  8. Součástí kurzu je také diskuze na účastníky zvolené téma, praktická ukázka z reálného prostředí a společně nakoukneme také do blízké budoucnosti, protože „Digitální transformace probíhá, jste její součástí?“.
  9. Část výuky bude probíhat na vlastních noteboocích......
  10.  Co všechno se ještě dozvíte?

     ✓ Proč je škoda, že spolu ve firmách oddělení marketingu a HR moc nemluví.
    ✓ Dozvíte se, jaké jsou možnosti využití jednotlivých online nástrojů pro oblast HR, tipy jak je používat a čeho se naopak vyvarovat.
    ✓ Ukážeme si skutečné kampaně s využitím netradičních online nástrojů včetně konkrétních výsledků jejich úspěšnosti.
    ✓ Dozvíte se, k čemu je dobrá konverzní microsite, jestli má smysl remarketing na Facebooku, jak využít HR nástroj Facebook Custom Audience či Facebook Alike Audience. 

Ing. Veronika Lencová, MBA

Lektorka Veronika LencováCharismatická lektorka, profesionální koučka, spisovatelka. Ráda vymýšlí a realizuje on-line strategie a vzdělávací programy. 
Školí myšlenkové mapy, tréninky paměti, rychlé čtení, storytelling, time management metodou GTD. V korporátní sféře pak procesní, strategický i change management, controlling, finanční analýzu. 
Semináře sestavené na míru klientovi dokáže propojit s výkonovým koučováním a/nebo NLP (neurolingvistickým programováním). 

Vychází ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, pracovala jako finanční ředitelka a konsultantka pro SAP: A.Poettinger, ENGE L Strojírenská finanční ředitelka a konsultantka SAPU, BMD System haus Steyer. 

Vystudovala řadu škol: Jihočeská universita, ESMA, Praha/Barcelona, EPI - Evropský polytechnický institut, IPFM - Institute for Industrial and Financial Management v současné době studuji VŠE Jindřichův Hradec.

Je autorkou těchto knih: 

  1. Myšlenkové mapy v pěti krocích,
  2. 50 odstínů investic,
  3. Kaizen,
  4. 11 kroků, kterými posunete firmu výš.

Hradec Králové - školící prostory v sídle společnosti PROFI-MEN, s. r. o.

 

Kontakty

Organizuje:

Ing. Vladimír Pozdníček

Profesionál na LinkedInpozdnicek@profimen.cz
495 512 582

Máte-li dotaz, neváhejte se nás zeptat.

Položky označené * jsou povinné.

Doporučte toto pracovní místo nebo vzdělávácí kurz vašemu známému.

Položky označené * jsou povinné.