Konzultant/ka - moduly ERP Finance/účetnictví
Chtete pracovat se špičkovými aplikačními systémy?
Zajímají Vás podnikové informační systémy - ERP na světové TOP úrovni?
Máte chuť se dále vzdělávat a rozvíjet?
Těšit se můžete na práci se špičkovými aplikačními systémy v dynamickém kolektivu, průběžná školení a odborný růst, možnost kontaktu se zahraničními kolegy. Možnost získání mezinárodních certifikátů v oblasti IS/ERP.
Pokud máte zájem, čtěte dál......
- Kategorie:Volná místa
- Značka: A3547
- Obor: Manažerské pozice, vedoucí místa,..., Ekonomika, finanční řízení, Výroba a průmysl, IT - vývoj aplikací a systémů, IT - správa systémů a služby
- Region: Středočeský kraj, Pardubický kraj, Královéhradecký kraj
- Místo: Královéhradecko
- Mzda/Plat: 35.000 - 50.000 Kč (i více dle zkušeností - výkonové odměny)
- V nabídce od: 29.05.2023
- Stav: otevřená pracovní nabídka
- Požadujeme:
-
- VŠ/SŠ - vzdělání ekonomického zaměření,
-
- alespoň 3 letá praxe v účetnictví podniku, zkušenosti v implementaci informačního systému či podnikového software,
-
- znalost AJ na úrovni běžné odborné komunikace (plynné vyjadřování není úplně nezbytné),
-
- zkušenosti v oblasti procesů podnikových financí, ekonomiky a účetnictví,
- vítány zkušenosti v implementaci - zavádění IS,
- ochota cestovat v rámci ČR,
- schopnost prezentace - velmi dobré vystupování,
-
- ŘP skupina: B.
Vaším úkolem bude implementace modulů v oblasti finace - účetnictví od analýzy, projektování, návrhu řešení až po implementace modulů podnikového IS na světové TOP TEN úrovni.
Budete mít zodpovědnost za svěřenou oblast implementace modulů účetnictví a finančního řízení (účetnictví, majetek, styk s bankami, controlling, pokladna atd.)., aktualizaci dokumentace, vlastní proces zavádění informačního systému, komunikaci s uživateli, údržbu a zabezpečování podpory uživatelů.
-
- uplatnění odborných zkušeností a manažerských schopností - práce v týmu konzultantů,
-
- člen řešitelského týmu v oblasti implementace IS/ERP,
- možnost odborného růstu v oboru špičkových IS/ERP,
- možnost částečného Home Office po zapracování,
- nástupní mzda: cca 40.000 Kč + bonus 25 tis. Kč za dobrý průběh zapracování,
- mzda dle zkušeností v rozsahu cca 35.000,- - 50.000,- Kč dle úrovně odbornosti a celkových schopností plus prémie a bonusy za úspěšné projekty.
- nástup: dle dohody.
Nabídka benefitů:
- účinná pomoc při zapracování a zaškolení,
- služební počítač, služební telefon,
- práce v dobrém kolektivu odborníků, dlouhodobě tvořící úspěšnou IT společnost,
- možnost využívat home office,
- 5 týdnů dovolené,
- služební auto,
- finanční příspěvek na soukromé pojištění,
- finanční příspěvek na kurzy angličtiny,
- finanční příspěvek na odborné kurzy,
- možnost bezúročné půjčky na řešení bytových potřeb zaměstnance,
- příspěvek na aktivitu, ve které se angažují děti zaměstnance.
Ing. Vladimír Pozdníček
pozdnicek@profimen.cz
495 512 582, 602 114 770