Akademie HR - Akademie moderního personálního řízení
Odborný vzdělávací program pro HR manažery, samostatné personalisty a HR specialisty. Komplexní a systematický pohled na celé moderní personální řízení- aktuální trendy a priority. Kombinace prezenční a distanční formy vzdělávání. Program je rozdělen do 5 tématických modulů. Probíhá od ledna do června 2024 ( vždy jeden dvouden vcelku).
- Kategorie:Nabídka vzdělávání
- Značka: AHR2024
- Obor: Školení, trénink, vzdělávání, Personalistika a lidské zdroje, Manažerské pozice, vedoucí místa,...
- Region: Brno, Praha, celá ČR, Pardubický kraj, Královéhradecký kraj
- Místo: Hradec Králové ( dle zájmu také Brno, Praha)
- Charakteristika kurzu: Odborný program pro rozvoj a doplnění kvalifikace HR
- Cenové podmínky: 25.000 Kč bez DPH ( na další účastníky ze stejné firmy poskytujeme 25% slevu)
- Časový rozsah: 5x2 dny - vždy jeden dvouden v měsíci.
- Způsob realizace: Kombinace prezenční a distanční formy vzdělávání.
- Stav: termín realizace 11/24 - 03/25
Chtěl/a byste se stát profesionálem - specialistou HR, HR business partnerem, HR manažerem?
Řešíte často otázky typu?
-
Jak se stát uznávaným partnerem vedení?
-
Jak efektivně využívat kompetence a kompetenční modely v hodnocení, rozvoji a náboru zaměstnanců?
-
Má pro nás smysl využívat sociální sítě, budovat značku zaměstnavatele a věnovat se personálnímu marketingu?
-
Jak prokouknout kandidáta použitím behaviorálního interview, psychodiagnostiky a dalších metod?
-
Jak účinně motivovat lidi a mít loajální a angažované zaměstnance?
-
Jak efektivně vyhodnotit přínos vzdělávání a rozvoje?
"Pokud ano, pojďme si vyměnit zkušenosti v naší Akademii HR.
*=> Kromě sdílení dobré praxe si však projdeme cesty jak se stát strategickým partnerem vedení, jak být v HR přínosem pro konkurenceschopnost.
*=> Z tohoto pohledu budeme velkou pozornost věnovat praktickým způsobům, jak najít a zaujmout ty správné lidi, jak je motivovat a získat si srdce angažovaných zaměstnanců.
*=> K tomu, aby naši zaměstnanci byli konkurenční výhodou, nestačí jen motivace uplatnit co umějí, musíme jim také vytvořit takové podmínky, aby to vše uplatnit mohli.
*=> Potom budou plně kompetentní a budou nám odvádět nejlepší práci. Kompetencím se proto v Akademii prakticky věnujeme, jako důležitému základu pro optimální sestavení popisů pracovních pozic, vyjádření požadavků a očekávání vůči zaměstnancům. Podíváme se na kompetence jako stavební kámen pro hodnocení a rozvoj zaměstnanců.
*=> Další klíčovou oblastí pro konkurenceschopnost, se kterou Vás naučíme pracovat, je v Akademii strategický přístup ke vzdělávání a rozvoji zaměstnanců, včetně dlouhodobého sledování a vyhodnocování očekávaného přínosu.
*=> Celý program je rozdělem do pěti modulů s ohledem na současné aktuální potřeby HR v kontextu s komplexním a systematickým pohledem na moderní personální řízení."
O jaký vzdělávací program se vlastně jedná?
- Desetidenní (5x2) vzdělávací program pro HR manažery, HR specialisty a personalisty.
- Vzdělávací program rozložený do 5 dvoudenních workshopů, vždy jeden v měsíci, s e-learningovou podporou cca 10-20 hodin celkem. Distanční formou je e-learningová podpora v prostředí Moodle(řešení případových studií, úkolů, selftesty pro ověření získaných znalostí a další studijní materiály pro studium). Touto cestou řešíme nedostatek času na prezenční formu studia u kolegů z HR.
Základní struktura bloků - témat vzdělávacího programu:
1. Modul - Strategická role moderního personálního řízení (útvaru HR)
personální vize a strategie,
- útvar HR jako partner pro Top management,
- role personalisty (strategická),
- plánování LZ – v návaznosti na změny (očekávané), optimalizace organizační struktury,
- management změny, plán, proces změny, aktéři změny.
2. Modul - Procesy a činnosti HR, kompetence
- personální procesy a činnosti - aktuální vymezení a priority,
- personalistika v systémech kvality a kvalita v personalistice,
- kompetence, kompetenční modely - aktuální pojetí - základní kámen pro HR,
- popisy pracovních pozic, redesign pracovních pozic.
3. Modul - Metody a nástroje výběru zaměstnanců, personální marketing
- proces hledání a výběru zaměstnanců, kompetenční pohovor,
- behaviorální interwiev (včetně nácviku),
- assessment/development centrum (AC/DC),
- psychodiagnostika, komplexní & typy testů,
- využití různých typologií pro práci personalisty.
4. Modul - Systematické hodnocení, odměňování a motivace zaměstnanců, hodnocení účinnosti HR
- systémy hodnocení, odměňování a motivace zaměstnanců,
- hodnocení zaměstnanců jako manažerský nástroj,
- vedení lidí, leadership,
- personální audit - metodika provedení, přínosy,
- personální (HR) controlling, benchmarking,
- SW podpora personálních procesů a činností,
5. Modul - Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, firemní kultura
- analýza potřeb, zdroje, tvorba plánu vzdělávání,
- rozvoj lidských zdrojů & talent management,
- metody a formy vzdělávání, programy adaptace, kariérní plán,
- hodnocení úspěšnosti vzdělávání (metody, přístupy)
- podpora vedoucích a klíčových zaměstnanců (koučování, 360°ZV),
- firemní kultura, její typy a prostředky, kodex chování zaměstnanců,
- aktuální změny v pracovně právní oblasti.
Doplnění:
Moduly zahrnují také řešení případových studií, individuální zadání úkolů, týmové aktivity, tréning s využitím audiovizuální techniky a výměnu zkušeností.Dále je program doplněn o cca 10-20 hodin práce v e-lerningovém prostředí MOODLE s podporou tutorů.
KOMU JE PROGRAM URČEN:
- => HR manažerům, HR generalistům,
- => HR specialistům,
- => samostatným personalistům a personálním manažerům.
Vzhledem k prezenční formě je maximální možný počet účastníků 12 osob.
ČASOVÉ SCHÉMA:
Dva dny v měsíci. Prezenční část probíhá denně v době od 9,00 - 16,00 hodin.
MOŽNOST PŘIHLÁŠENÍ:
V případě dostatečného zájmu otevřeme vzdělávací program také v Praze nebo v Brně - svůj zájem můžete projevit na záložce Mám zájem nebo vzdělávací program Doporučit přátelům.
Podrobnější informace najdete na stránce Akademie HR (včetně aktuálních termínů).
A LinkedIňáci mohou veškeré novinky o programu AHR sledovat zde Akademie HR - LinkedIn.
Lektorské zabezpečení:
Efektivní a úspěšné zvládnutí celé rozsáhlé tématiky vzdělávacího programu zajišťuje tým zkušených lektorů, tutorů a specialistů z praxe. Lektoři a tutoři svým individuálním přístupem k účastníkům podporují praktické zvládnutí témat a úkolů. Navíc podporují také uplatnění získaných znalostí a dovedností ve vlastní praxi účastníků (v průběhu 5 měsíců běhu programu - mimo prázdninové měsíce). Lektoři vytvářejí zážitkovou formou atmosféru učící se organizace, která podporuje tvůrčí myšlení, sdílení zkušeností a dobré praxe. Ke klíčovým tématům jsou zváni také odborníci z praxe.
Ing. Vladimír Pozdníček - hlavní lektor a tutor.
Jako spolumajitel PROFI-MEN, s. r. o. řídí již více než 29 let veškeré aktivity společnosti a osobně se podílí na realizaci a dodávce poradenských služeb v celém rozsahu moderního řízení lidských zdrojů. Jako konzultant se aktivně podílel a podílí na řadě personálních auditů, tvorbě systémů hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců a dalších projektech, včetně řízení vlastních grantových projektů společnosti. Těžištěm poradenských služeb je poskytovat komplexní a kvalitní podporu pro zefektivnění systémů řízení společností a budování systémů moderního personálního řízení. Certifikovaný personální manažer (Klub personalistů České republiky). Aktivně se jako člen People Management Forum účastní odborných akcí a exchange meetingů v oblasti nejnovějších trendů a metod moderního personálního řízení. Řídí vzdělávací aktivity společnosti a je certifikovaným lektorem ve vzdělávání dospělých (Univerzita Hradec Králové). Lektorské činnosti se věnuje více než 18 let.
Organizuje:
Ing. Vladimír Pozdníček
pozdnicek@profimen.cz
495 512 582, 602 114 770