Digitální (on-line) marketing
Naučíme Vás, jak zvýšit prodej a výkon webu. Ukážeme Vám základní pravidla designu webu a jak optimalizovat Váš web pro lidi i pro vyhledávače. Naučíme Vás využívat placenou reklamu (PPC). Porozumíte tomu, jak se lidé chovají na Vašich stránkách, ve webové analytice získáte pomocníka při důležitých rozhodnutích o budoucnosti Vašeho webu.
Naučíme Vás, jak strukturovat a vyhodnocovat placenou reklamu na internetu, vysvětlíme si, jak fungují sociální sítě a jak vytvořit databáze kontaktů právě ze sociálních sítí. Naučíme Vás, jak v souladu se zákonem strukturovat a vyhodnocovat e-mailing, jak vytvořit firemní profil na LinkedIn a kdy a jak vkládat příspěvky.
- Kategorie:Nabídka vzdělávání
- Značka: DIGI_MA
- Obor: Personalistika a lidské zdroje, Marketing, reklama, public relations, Média, polygrafie, IT - prodej a služby
- Region: Pardubický kraj, Královéhradecký kraj
- Místo: Hradec Králové
- Charakteristika kurzu: dvoudenní seminář pro maximálně 12 osob
- Cenové podmínky: 5.800 Kč bez DPH (t.j. 7.018 Kč včetně DPH 21%)
- Časový rozsah: 2 dny
- Způsob realizace: v době 9:00 - 16:00, prezence od 8:30
- Stav: další termín konání bude upřesněn, dle zájmu
Digitální marketing
Digitální marketing je hledání digitálních cest k zákazníkům. Cílem digitálního marketingu je, aby Váš web a Vaše další digitální aktivity našly své zákazníky.
Naučíme Vás
Naučíme Vás, jak zvýšit prodej a výkon webu. Ukážeme Vám základní pravidla designu webu a jak optimalizovat Váš web pro lidi i pro vyhledávače. Naučíme Vás využívat placenou reklamu (PPC). Porozumíte tomu, jak se lidé chovají na vašich stránkách, ve webové analytice získáte pomocníka při důležitých rozhodnutích o budoucnosti Vašeho webu.
Naučíme Vás, jak strukturovat a vyhodnocovat placenou reklamu na internetu, vysvětlíme si, jak fungují sociální sítě a jak vytvořit databáze kontaktů právě ze sociálních sítí. Naučíme se, jak na Facebook, jak strukturovat inzeráty a jak dělat soutěže. Naučíme se, jak v souladu se zákonem strukturovat a vyhodnocovat e-mailing, jak vytvořit firemní profil na LinkedIn a kdy a jak vkládat příspěvky.
Váš web bude pracovat pro Vás.
Budete moci zajistit:
- Zvýšení výkonu webu
- Zvýšení výnosů webu
- Zvýšení návštěvnosti webu
Agenda
1. den
- SEO optimalizace stránek pro vyhledávače, tvorba obsahu pro lidi i pro roboty
-
- PPC reklama, možnosti nastavení a využití kampaně
- Webová analytika
- Databáze kontaktů
- Sociální sítě
- 2. den
-
- Kampaně Google AdWords
- E-mail marketing
- Google + Twitter + LinkedIn
Affiliate marketing
Online soutěže
- Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen pro manažery, kteří potřebují zlepšit fungování a výtěžnost webu. Kurz si neklade za cíl zvýšit kvalifikaci IT specialistů, ale manažerů, kteří tyto specialisty řídí, zadávají jim práci a hodnotí její výsledky.
- Reference
-
Nový kurz paní inženýrky Lencové Digitální marketing je podle mého soudu velmi užitečný a zdařile provedený vzdělávací nástroj. Ocení ho zejména malé a střední firmy, které se chystají vstoupit a prodávat své služby na on-line trzích. Dává zájemcům jednak ucelený pohled na problematiku on-line prodeje a dále seznamuje s vychytávkami moderních technologií - například z rychle rostoucích trhů na sociálních sítích. Proto ho doporučuji každému, kdo se chce vážně problematikou digitálního prodeje a marketingu zabývat. Věřím, že pomůže všem ostatním stejně tak, jako pomohl i mně.
František Študlar
- Související kurzy / návaznosti
- Na tento kurz doporučujeme navázat kurz
-
Personalista profesionál na LinkedIn
- nebo také
Facebook a Linkedin chytře? Další sociální sítě a jak na ně?
Ing. Veronika Lencová, MBA
Charismatická lektorka, profesionální koučka, spisovatelka. Ráda vymýšlí a realizuje on-line strategie a vzdělávací programy.
Školí myšlenkové mapy, tréninky paměti, rychlé čtení, storytelling, time management metodou GTD. V korporátní sféře pak procesní, strategický i change management, controlling, finanční analýzu.
Semináře sestavené na míru klientovi dokáže propojit s výkonovým koučováním a/nebo NLP (neurolingvistickým programováním).
Vychází ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, pracovala jako finanční ředitelka a konsultantka pro SAP: A.Poettinger, ENGE L Strojírenská finanční ředitelka a konsultantka SAPU, BMD System haus Steyer.
Vystudovala řadu škol: Jihočeská universita, ESMA, Praha/Barcelona, EPI - Evropský polytechnický institut, IPFM - Institute for Industrial and Financial Management v současné době studuji VŠE Jindřichův Hradec.
Je autorkou těchto knih:
- Myšlenkové mapy v v pěti krocích,
- 50 odstínů investic,
- Kaizen,
- 11 kroků, kterými posunete firmu výš.
Hradec Králové - školící prostory v sídle společnosti PROFI-MEN, s.r.o.
Ing. Vladimír Pozdníček
pozdnicek@profimen.cz
495 512 582