Nábor a uvolňování
SPECIALISTA NÁBORU, PŘIJÍMÁNÍ A UVOLŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ + profesní kvalifikace dle NSK
Další programy:
!!! NOVINKY NA TRHU VZDĚLÁVÁNÍ - od roku 2015 !!!
Naše společnost vyvinula v letech 2013 - 2014 kvalitní dvanáctidenní vzdělávací program pro personalisty, který zahrnuje ještě cca 10-20 hodin výuky formou e-learningu.
Získali jsme také Autorizaci k provádění zkoušky profesní kvalifikace, dle standardů Národní kvalifikace:Specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců - kód 62-013-R
Vzdělávací program je také akreditován jako rekvalifikační k získání profesní kvalifikace - MŠMT Čj. MSMT-3789/2024-5
Více informací o profesní kvalifikaci personalistů na www.narodnikvalifikace.cz
Sledovat na LinkedIn: Specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců
JAKÁ JE PŘIDANÁ HODNOTA?
Hlavní přidanou hodnotou tohoto vzdělávacího programu je kombinace aplikace současných trendů v náboru do praxe účastníků vzdělávacího programu s příklady z praxe a možnosti si je vyzkoušet. V programu dostanou velmi dobrý přehled o tom, jak funguje personální marketing v celé šíři, od identifikace a zacílení na ty správné uchazeče, přes úspěšné oslovení a zaujetí (lákavé inzeráty a využití sociálních sítí) až po první dojem při výběrovém pohovoru. S účastníky budeme sdílet tu nejlepší praxi v budování značky zaměstnavatele a sami si vyzkouší, co by mohlo fungovat v jejich firmě. Aby toho nebylo málo, tak si vyzkouší jak hledat potenciál v absolventech nebo prokouknout zkušené pohovorové matadory (využití behaviorálního interview, ale i neverbální komunikace). V rámci dalších nástrojů používaných při výběru si účastníci vyzkouší Assessment centre, aktuálně používané psychodiagnostické testy a představíme jim, jak vypadá komplexní psychodiagnostika. Co je však nejdůležitější, ukážeme jak hledat souznění mezi pracovním místem, firemní kulturou, budoucími spolupracovníky a naším kandidátem, aby se omezilo riziko brzkého odchodu tohoto nového pracovníka. S tím velmi úzce souvisí adaptační plány a motivace zaměstnanců, kde ukážeme, co v praxi funguje a jak si vytvořit ten svůj recept v kontextu s nastavením hodnot společnosti a firemní kulturou. V závěru programu se účastníci dozví, že i výstupní rozhovor je velmi cenný a jak zjistit důležité informace od odcházejících zaměstnanců.
Mimoto, po absolvování programu, můžete složit zkoušku podle národní soustavy kvalifikací a získat tak celostátně uznávanou profesní kvalifikaci Specialista náboru, příjímání a uvolňování zaměstnanců.
POPIS VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU:
Jedná se o vzdělávací program s kombinací prezenční a distanční formy vzdělávání (6x2 dny + cca 10-20 hodin), program je rozdělen do 8 modulů.
Základní struktura bloků - témat vzdělávacího programu:
- 1. Modul - Identifikování personálních potřeb firmy
- 2. Modul - Definování nároků na požadovaného kandidáta
- 3. Modul - Personální marketing
- 4. Modul - Využívání informací z trhu práce pro nábor
- 5. Modul - Proces získávání, výběru a přijímání zaměstnanců
- 6. Modul - Řízení adaptačního procesu
- 7. Modul - Uvolňování zaměstnanců
- 8. Modul - Zkouška u autorizované osoby k získání profesní kvalifikace
KOMU JE PROGRAM URČEN:
- => HR manažerům, HR generalistům,
- => HR specialistům,
- => personalistům a personálním manažerům.
JAKÉ JSOU POUŽITY FORMY VZDĚLÁVÁNÍ:
Prezenční - 6x2 dny (vždy jeden dvouden v měsíci nebo dle dohody s účastníky) formou workshopu (přehled nových trendů a zkušeností z praxe, praktické řešení úkolů a případových studií, výměna zkušeností, týmová práce, trénink, diskuse) + zkouškav posledním dvoudnu v trvání 2,5 hodiny. Prezenční forma je rozdělena na 50 hodin teoretické výuky a 32 hodin praktické výuky.
Distanční - cca 10-20 hodin e-learningové podpory v systému MOODLE rozdělené cíleně mezi dílčí témata (doplňující studijní materiály, řešení úkolů a zadání, diskuse, týmové úkoly, testy pro ověření znalostí - vše s podporou tutorů). Nutné je připojení na internet doma.
Vzhledem k prezenční formě je maximální možný počet účastníků 12 osob.
ČASOVÉ SCHÉMA:
Dva dny v měsíci, v posledním dvoudnu státní zkouška, dle standardu NSK.
NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY:
Aktuálně naplánované další zahájení je 21.- 22. listopadu 2024 - zkouška bude v březnu 2025 ( u nás).
2024 2024 2025 2025 2025 2025
Informační list v PDF ke stažení - zde. Přihláška v PDF ke stažení - zde.
Pozvánka: https://www.youtube.com/watch?v=6BcmOya4Na4
MÍSTO KONÁNÍ A ČAS:
Prezenční část bude probíhat v Hradci Králové denně v době od 8,30 - 16,30 hodin.
JAKÁ JE CENA?
30.000 Kč + DPH za celý vzdělávací program (stejná cena pro roky 2015 - 2023 a také 2024).
Cena je stanovena jako regionální, s cílem podpořit dostupnost programu všem zájemcům.
V ceně je zahrnuto : studijní materiály, organizační zajištění, občerstvení.
Cena nezahrnuje stravování, ubytování (možno zajistit).
Na základě zaslané přihlášky Vám vystavíme fakturu - daňový doklad.
MOŽNOST PŘIHLÁŠENÍ:
Přihlásit se můžete na webu nebo můžete zaslat přihlášku mailem - další termíny budou plánovány s účastníky.
V případě zájmu otevřeme vzdělávací program také v Praze nebo v Brně - svůj zájem můžete projevit v naší nabídce - viz naše nabídka vzdělávání.
Fotogalerie NPUZ
Struktura vzdělávacího programu:
1. Identifikování personálních potřeb firmy
-
Vize, personální strategie organizace
-
Role útvaru LZ (strategická), identifikace personálních potřeb
-
OS & pravomoci a odpovědnosti vedoucích
-
Leadership
2. Definování nároků na požadovaného kandidáta
- Popis PP, vymezení role, kvalifikační požadavky
- Kompetence, kompetenční modely
- Sestavení popisu pracovní pozice
3. Personální marketing
- Komplexní pohled - nástroje a možnosti
- Budování image - společenská prestiž, CSR, PR
- Firemní kultura a firemní hodnoty
- On -line komunikace, e-recruitment, sociální sítě,…
4.Využívání informací z trhu práce pro nábor
- Public Relations - budování značky (Brandu) zaměstnavatele - velká priorita,
- Školská soustava, vzdělávací úrovně a formy, nutnost a formy spolupráce se školami
- Popis Národního systému kvalifikací a využítí pro praxi
- Činnosti při využívání vnitřních a vnějších zdrojů získávání zaměstnanců
- Možnosti práce se servery, úřady práce, agenturami
- Návrh a příprava vhodného inzerátu pro prezentaci firmy a pracovní pozice
5. Proces získávání, výběru a přijímání zaměstnanců
- Předvýběr a třídění uchazečů, volba kritérií, orientace v CV
- Metody výběru, typy pohovorů, rozhovorů, postupy výběru pro různé profese
- Behaviorální interview, Assessment centrum
- Pracovní smlouva a mzdový/platový výměr
6. Psychodiagnostika & Řízení adaptačního procesu
- Psychodiagnostika, grafologie, testy pracovní způsobilosti - využití pro výběr
- Orientační balíček pro nového zaměstnance
- Funkce a nástroje adaptačního procesu, účel a členění
- Průběh a plánování adaptačního procesu, seznámení, motivace k výkonu
- Vyhodnocování výsledků pracovní činnosti a další motivace
7. Uvolňování zaměstnanců
- Stanovení podmínek k uvolnění zaměstnance
- Výstupní rozhovor
- Pravidla psychologického přístupu při uvolňování
- Možné způsoby odborného poradenství, outplacement
- Test a příprava na zkoušku
8. Zkouška u autorizované osoby - jsme autorizovanou osobou k získání profesní kvalifikace "Specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců", dle Národní soustavy kvalifikací (kód: 62-013-R)
Přístup do e - learningové podpory ZDE.