Komunikační dovednosti
Každý člověk má dány určité schopnosti komunikovat s ostatními lidmi. To ovšem v současné době nemůže stačit. Při vysoké dynamice dnešní doby, kdy musíme zpracovávat a předávat dál obrovské množství informací, je nutno své schopnosti dále rozvíjet a doplňovat o dovednosti. Takovým způsobem, aby naše komunikace byla efektivní. Dovednosti v interpersonální komunikaci lze nejlépe získat tréninkem.
Komunikovat musíme umět v osobním životě i v zaměstnání a podnikání.
V rámci vzdělávacích akcí se zaměřujeme na všechny stránky komunikace osobní, firemní, komunikace se zákazníkem, řešení konfliktních situací, zvládání složitých jedinců, řešení reklamací,... atd.
Ani žádný manažer už dnes nevystačí pouze se svými odbornými znalostmi a dovednostmi. Tlak konkurence a neustálá potřeba změn vyžaduje pružnou spolupráci vedení a lidí v týmech. Stále žádanější vlastností vedoucího je schopnost jasně formulovat úkoly, předávat vize a cíle, ale také umění naslouchat a přijímat názory druhých.
Například projektový manažer musí perfektně zvládat profesní nároky a být profesionálem ve svém oboru. Vedle toho však umět komunikovat s klienty, získávat od nich podstatné a důležité informace a musí být schopen srozumitelně vysvětlit výhody řešení, které navrhuje.
Ve firmách, společnostech a organizacích je dnes systémovým požadavkem budování a rozvoj komunikace. Významnou podporou komunikace je v současné době využití informačních a komunikačních technologií. Přináší to však další nároky na schopnosti lidí, ovládat tyto technologie a umět využít kvality a pozitiva různých komunikačních kanálů.
POUZE FIRMA, SPOLEČNOST NEBO ORGANIZACE, KTERÁ DBÁ NA ÚROVEŇ KOMUNIKACE, MÁ PŘEDPOKLADY BÝT ÚSPEŠNOU V KONKURENČNÍM PROSTŘEDÍ.
Vzdělávací akce organizujeme jako uzavřené pro firmy, společnosti a organizace a otevřené pro jednotlivce.
Uzavřené kurzy jsou vždy realizovány po analýze potřeb zákazníka a optimálním sestavení tématiky kurzu („na míru”). Cílem je dosáhnout co nejlepšího výsledku a efektivnosti investice do vzdělávání. Naplnit co nejlépe očekávání účastníků i zadavatele.